Иако прототип, овој автомобил бил регистриран за превоз на пет лица, додека задниот дел од возилото бил наменет за превоз на товар.
Застава 101, популарната „сто кец“ или „стојадин“, како што нагалено ја нарекувавме, според многумина е најдобрата кола што е направена во СФРЈ.
Ако не е најдобар, сигурно е најпознат. Тоа е автомобил кој доживеал бројни верзии во текот на својот долг животен век. Покрај варијантите со 3 и 5 врати, имаше различни нивоа на опрема, а беше понудена и верзија за испорака Poli.
Поли беше причина за развој на уште една верзија на „кецот“. Тоа беше Zastava 101T со двојна задна оска.
Автомобилот е развиен во текот на 1990-тите во „Застава“ со цел да се постигне максимален капацитет и број на патници. Во тоа време слични возила, но не со двојна оска, нудеа Рено (Експрес), Цитроен (Ц15) и други.
На крајот, проектот беше напуштен, а автомобилот беше продаден на Нуркачкиот клуб „Крагуевац“, каде што активно се користеше.
Судејќи според фотографијата објавена на Фејсбук („Официјална страница на форумот Застава 101“), возилото, за жал, завршило неславно, фрлено и заборавено.