Запознајте ги 5-те најскапи автомобили во светот!

Најскапиот автомобил на светот – сон или непотребен луксуз? Многумина мажи едноставно не можат да си го замислат својот живот без автомобил, а понекогаш и модерната жена не заостананува зад посилниот пол. И тие можат да бидат одлични во возењето, а некои дами самите си го поправаат својот омилен автомобил. Некои луѓе ги третираат своите возила како најдобри пријатели. Некои идат и до таму, што им даваат и надимаци. Во секој случај, нашиот живот немаше да биде ист без автомобилите. Подолу ќе се запознаеме со најскапите 5 автомобили во светот и нивните технички карактеристики.

На 5-то место: Луксузниот во класичен стил Maybach Exelero,

Maybach Exelero, произведенво 2005 година, е единствениот модел. Цена – 8 000 000 долари. Купувач – производителот на гуми Fulda Reifenwerke. Моделот изгледа како оригинална интерпретација на спортски автомобил Maybach 30s. Особеност на развојот е фактот дека тука беа вклучени не само професионалци, туку и студенти од високиот колеџ, кои имаат нови идеи. Последната промена во развојот ја направи компанијата Stola од Торино. На што се гордееше оваа единица:

максимална брзина до 351 км/ч убрзување до 100 км/ч е можно за 4 и половина секунди мотор – 5908 cm3 и 700 коњски сили тежина – 2660 кг

На 4-то место- Ferrari 330 P4 1967- автомобил со вистински спортски дух

Цената на спортски автомобил изнесува 9 милиони долари. Главното постигнување на овој автомобил е тројната победа во трката “24 часа Дајтона”. Три од овие автомобили победија. Функционалноста е поддржана со следниве параметри:

Мотор со 12 цилиндри и 450 коњски сили Максимална брзина – 338 километри на час Забрзување до 100 км / ч – 5 секунди Мотор – 3967 cm3 и 450 коњски сили Тежина – само 792 кг

Најпрво сите три машини се покажаа во 1967 година на највисоко ниво, благодарение на победата “Монца 1000 км”.

На 3-то место- Mercedes-Benz SLR McLaren 999 Red Gold Dream Ueli Anliker прозведен 2011 година.

Со цена од 10 000 000 долари, на трето место е Mercedes-Benz SLR McLaren 999 Red Gold Dream Ueli Anliker, произведен во 2011 година.

Што ќе ве изненади со оваа копија? Прво, неговото извонредно тунингување, имено:

600 рубини 24-каратно злато 35.000 часа работни часови од професионалци.

Златото е присутно во сите најважни и највидливи делови – предната решетка, тркала, волан, педали, шал табла, панели на вратите … Листата може да биде долга. Рубините се поставени на сите поврзувања, појаси и копчиња за контрола. Така, уште се нарекува и,најдобар пријател на девојките – автомобилот со дијаманти.

700 коњски сили, брзина од 350 километри на час, иновативен систем за безбедност. Оваа машина може само да се опише со листа на предности, бидејќи нема недостатоци. Доколку машината биде украдена, сопственикот ќе може да ја најде многу брзо каде и да е во светот, благодарение на уредот за следење со функција за GPS. Овој скапоцен спортски автомобил е опремен со радарски сензор кој нема да дозволи допирање од непожелните луѓе.

На 2-ро место-Jaguar XJ13 од1966 година.

На почетокот, автомобилот доби статус на целосен неуспех, истакнувајќи се по своите недостатоци во неколку спортски автомобили од оваа марка. Овој модел не помина добро дури ни на тестовите. Како резултат на сето тоа, Jaguar се одлучи да го прекине развојот на оваа линија. Се смета за единствениот автомобил со алуминиумско тело во светот кој учествувал во сериозна сообраќајна несреќа во 1971 година. Но успеа да се врати во живот. Во моментот, автомобилот е еден од најретките, најбаран и највреден во светот. Детални анализи повеќе не се прават, затоа што е вистинско богатство за богатите колекционери кои се спремни да платат 15 милиони долари.

Максималната брзина е 274 км/час, убрзувањето до 100 км/час е достапно за втората половина од 3 секунди, моторот е со обем на 4994 cm3 и 509 коњски сили, тежина – 998 кг.

Најскапиот автомобил во светот

Тоа е – Ferrari 250 GTO модел од 1962-та година. Неговата цена – “најмал проблем”, 28,5 милиони долари.

Машината е способна на многу. Максимална брзина – 280 км/час. Забрзување до стотка за 6 секунди. Моторот е со обем од 2953 cm3 и 302 коњски сили, тежина на автомобилот 1100 кг.

А сега малку историја за оваа примерок. Автомобилот се произведуваше од 1962 до 1964 година. Главната цел на сите модели “250” не беше само учество во трката, туку и потполна победа. Вкупно беа направени околу 20 модификации на ова коњче. 250 е кубичен обем на цилиндрите на моторот, GTO – Gran Turismo Omologata. Вкупно беа создадени 36 автомобили. За Ferrari 250 GTO -се води вистинска трка на колекционерите. Најголемите постигнувањата на овој автомобил. се во 1962, 1963, 1964 година целосна победа во трката на Светскиот шампионат на производителите :трката “24 часа Ле Ман” освојувајќи го првото, второ и трето место. По овој модел, автомобили со преден мотор не им е дозволено на Ferrari да развиваат. Неговата цена е наполно оправдана, бидејќи автомобилот има совршенство во сè, од изгледот, па се до најситните детали..

Слични објави