Американската агенција за напредни истражувачки проекти за одбрана (ДАРПА) има нова истражувачка програма чија цел е изградба на нова генерација авиони.
Оваа програма се нарекува Speed and Runway Independent Technologies (SPRINT), а дизајнот треба да ги нагласи карактеристиките на радарска невидливост, со помош на технологијата пропелер-во-крило (FIW) за оние места каде што нема пристап до пистите.
Целта е да се развие брз авион кој не зависи од пистата, а оваа задача е доверена на Aurora Flight Sciences. Поголемиот од двата прототипа користи технологија FIW, а демонстраторниот авион е дизајниран да биде беспилотен.
Овој авион има распон на крилата од 13,7 метри и носивост од 454 килограми со три пропелери FIW. Благодарение на погонскиот систем може да достигне брзина од 833 km/h, што би требало да ја подобри флексибилноста на американската војска во воена средина.
„Оваа програма нуди можност да се испорача способност за менување на играта на војниците на бојното поле. Превозот со голема брзина и прикриен, независен од писта може да помогне да се направи војската уште побезбедна и поефикасна во предизвикувачки средини“, рече Мајк Кајмона од Аурора. Flight Sciences (подружница на Боинг).
Покрај ова, Аурора предвидува користење на технологијата FIW за создавање средни и тешки авиони – тие би можеле да имаат распон на крилата од околу 40 метри, а некои тестови веќе се во тек.