Од конзерви кавијар до славеничко пиво, ова се само дел од производите кои ќе го одбележат крунисувањето на новиот британски монарх.
Шолји, чинии, крпи за чај, магнети, перници и плишани мечиња се главните предмети кои веќе ги полнат излозите за да го одбележат крунисувањето на кралот Чарлс на 6 мај, објави Ројтерс.
Некои продавачи се надеваат дека нешто друго ќе го привлече вниманието на потрошувачите.
Во Виндзор, на периферијата на Лондон и дом на кралското семејство, пиварницата Виндзор и Етон создаде ново пиво, „Враќање на кралот“, кое се приготвува на лице место со органски состојки.

„Самото име навистина дојде од сознанието дека во последните илјада години… веројатно сме имале кралеви околу 850 години. Но… во текот на животот на повеќето луѓе во оваа земја, ние сме имале кралица. – изјави за британската агенција директорот на маркетинг Боб Морисон за време на посетите на пиварниците.
Според него, идејата е да се препознае пресвртницата на зборот – крал.
Производителот на играчки Matchbox, меѓу другото, ја продава играта со карти Top Tramps во верзија „Крал и кралица“.
Производителот на бисквити McVith продава ограничена серија конзервирани бисквити кои оддаваат почит на љубовта кон природата на Чарлс и неговата сопруга Камила и хобито на монархот – сликањето во акварел, додека многу супермаркети продаваат чаеви или пенливи вина со посебна етикета.
Партнерството Џон Левис, кое е сопственик на истоимената стоковна куќа и синџирот супермаркети Waitrose, минатата недела соопшти дека пребарувањето на производи специјално направени за крунисувањето на нивната веб-страница се зголемило за 262 отсто во споредба со претходната недела.
