ИРЛ: Премиерот кој сака да стане инфлуенсер

од Вести365.МК Ј.Р.

Во последните 100 дена профилот Димитар Ковачевски потрошил 26,000 евра за спонзорирани постови на социјалните мрежи, се вели во новото истражување на ИРЛ.

Цела продукциска машинерија и гломазен владин пиар тим предводени од неговиот секретар за комуникации и неговиот шеф на кабинет работат во две смени за да ни го продадат лицето Димитар Ковачевски. Но, нивната вистинска работа е да обезбедат корисни и важни информации за граѓаните, истражувале од ИРЛ.

Наместо тоа, на социјалните мрежи ќе ве нападнат идилични себерекламирачки спотови и постови, се вели во текстот на ИРЛ.

Целото истражување погледнете го ТУКА

Слични објави